איש "דגל התורה": "סיכמנו על תיאום בנושאים מרכזיים"

    אסתי פלד No Comments on איש "דגל התורה": "סיכמנו על תיאום בנושאים מרכזיים"

    איש דגל התורה אברהם ובר, התייחס לסערה הפנימית במפלגה סביב חברותו של גולדקנופף בקבינט: "הקבינט אינו נצרך בשבילנו ולכן אין סיבה שנכנס לשם. סוכם מראש שבנושאים מרכזיים אידיאולוגיים – לא כל אחד עושה מה שהוא רוצה, ויהיה תיאום"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש דגל התורה, אברהם ובר, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לכוונה להוריד את אחוז החסימה. "גם היום היה אפשר לרוץ בנפרד, אבל לא עשינו את זה בגלל האחריות של דגל התורה", הבהיר ובר.

    הוא נשאל לגבי הטענות שאחוז חסימה נמוך יכול לעשות נזקים. "אנחנו צריכים קודם כל לפועל מה שטוב לנו. אי אפשר לדעת מה יהיה. אם לא בעיית אחוז החסימה אני בטוח שנצא מבחירות עם תשעה מנדטים לפחות".

    לדבריו "יש לפחות 3000 קולות שעברו לש"ס, ואם הם היו נשארים היו לנו 8 מנדטים ולש"ס 10. ברגע שירוצו בנפרד פחות קולות יברחו למקומות אחרים".

    ביחס לממשלה אמר ובר: אני לא בטוח שזה יהיה ארבע שנים של ממשלה אבל מקווה מאוד, ההתנהלות של נתניהו בעייתית".

    הוא השיב מדוע הפריע לדגל התורה חברותו של גולדקנופף בקבינט המדיני: "דגל התורה היא מרכיב חשוב ביהדות התורה. אנחנו לא באים לנהל את המדינה אלא רק את הצרכים שלנו. הקבינט אינו נצרך בשבילנו ולכן אין סיבה שנכנס לשם. סוכם מראש שבנושאים מרכזיים אידיאולוגיים – לא כל אחד עושה מה שהוא רוצה, ויהיה תיאום".



    0 תגובות